jueves, 12 de marzo de 2009

Primer guió

1. Temàtica general: Economia domèstica
2. Motius: Crec que és un tema bastant interessant que ens dona molt que parlar i a més ara portem un període de temps amb una crisi bastant forta, i vull aprofitar per saber aproximadament si tots els diners que es gasten en les familíes ho fan per necessitats bàsiques o per coses innecessàries.
3. Objectius de la recerca: Els més objectius de la recerca, com he dit abans, es demostrar o investigar sobre els impostos de la familia, si són en primeres materies com serien (l'aigual, el gas, el mejar) o en impostos secundaris (viatges,automobil). Tambe he estat pensant, que em vull centrar en un programa de la televisió que fan en la cuatre que es diu ''Asuntos pendientes'' que crec que és un bon tema que podia tractar sobre el meu tema, ja que m'ajudaria a investigar moltes més coses sobre això.
4. Part pràctica: Voldria fer algunes enquestes a la gent sobre el consum a casa dels aliments, cada quan temps fan la compra de la setmana, o si la fan una vegada al mes, quins diners es gasten en coses inecessàries.
5. Que sabem del tema? El meu tema tracta sobre l'economia, més concretat a la domèstica. Jo crec que és un bon tema, perquè puc representar-ho mitjançant moltes fonts. És bastant interessant, que dona molt que parlar ja que si que es veritat que hi ha moltes famílies que últimament no arriben a final de mes, pero jo m'he plantejat la meva qüestió, i es si aquesta familia ha comprat lo necessari o han comprat coses que no eren necessàries. Això de moment es una introducció del que se sobre el tema. Llavors moltes d'aquestes questions o problemes es podíen solucionar mitjançant mètodes.

No hay comentarios:

Publicar un comentario